С АГУ съм и в градски условия температурата на охладителната ми течност стига 100 градуса , а по някой път с включен климатик минава и тази граница. Когато превключа на бензин няма проблеми. Повече от 90-95 градуса не минава. Незнам къде да търся проблема, защото на бензин колата е перфектна. Ако някой има идеи, та дори и бегло свързани с проблема, моля да помогне. Благодаря!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Загрява с АГУ , а като премина на бензин няма проблем
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Искам да попитам още нещо. Като се застане срещу двигателя при отворен капак вляво точно над радиатора има една кутия с релета. На кутията са изобразени знаци срещу всяко реле и предполагам , 4е съответния знак означава за какво служи съотвтното реле. Има място за общо 6 релета , а аз имам само 4. Направи ми впечатление , 4е на мястото изобразено с вентилатор няма реле. Това нормално ли е?Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
-
Re: Загрява с АГУ , а като премина на бензин няма проблем
Първоначално публикувано от gaiskaС АГУ съм и в градски условия температурата на охладителната ми течност стига 100 градуса , а по някой път с включен климатик минава и тази граница. Когато превключа на бензин няма проблеми. Повече от 90-95 градуса не минава. Незнам къде да търся проблема, защото на бензин колата е перфектна. Ако някой има идеи, та дори и бегло свързани с проблема, моля да помогне. Благодаря!
Проблема идва от това, че в сервиза където са монтирали АГУ-то, не са си свършили работата правилно. Както знаеш за да работи колата с АГУ, ГАЗ-та трябва да се изпари и това става в изпарителя (при някои модели в редуктора). За тази цел се използва охладителната система на колата. Когато не се закачи правилно изпарителя към охладителната система може да се получи висока температура или да не работи парното както трябва.
Трябва да отидеш в сервиза, където са монтирали уредбата и да си довършат работата, защото в противен случай може да "кипнеш" мотора и тогава ремонта ще излезе много по-солен, отколкото е файдата от карането на ГАЗsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePowerбе и това е така ама човека казва че като мине на бензин и колата се оправяла - няма логика в отва, но достатъчно.
sigpic
Comment
-
Ходих при майсторите на АГУ-то и ми казаха , че всичко е варзано както трябва.Иначе нямало да ми се прехварля на газ колата, защото няма да се загрява изпарителя. Сащо ми казаха , че ако мирише на газ , когато отворя капачката на охладителната течност значи надува газ във антифриза. Направих го и си мирише на антифриз.
Също мо казаха , 4е може да е заради катализатора или ми е бедна сместа. Ако е от катализатора , защо на бензин не грее. А ако е от бедната смес не би ли трябвало мотора да не работи добре?
Продължавам да се чудя и мая
Щом на бензин е нормално мисля , че трябва да се изключи възможността да е от термостат или по вентилатора нещо?!Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Щом си с газов инжекцион и има бедна смес (по думите на майсторите), то значи ЕКУ-то на газовия инжекцион не работи правилно. Не трябва да ти обеднява сместтаАко искаш и това го провери на газанализатор. Възможно е да грее от бедна смес, но поне при мен когато е била бедна освен, че не е вървяла друго не е имало като проблем
А колкото до прехвърляне на ГАЗ, то става при 40* на водата, а ти нямаш проблем със загряването, а със прегряване
Пак казвам, че ГАЗ-та е над 100 октана и развива по-висока температура при изгаряне отколкото бензина.
Търсете проблема в потока на охладителната течност, някъде се "бави" движението на водата и от там при по-висока температура не може да "смогне" с охлаждането.
Имах познат с Рено 21, на когото бяха монтирали АГУ и водата я бяха "отклонили" с някакви тройници. На единият от тройниците имаше "мустак" от пластмасата и колата държеше малко по-висока температура на бензин, но на ГАЗ направо си "кипваше". Махнахме тройниците и я вързахме както трябва (последователно) и нещата заспахаsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiskaОК!
Но малко не ми е ясно как точно свързват изпарителя или по-точно какво правят на охладителната система при монтажа на газовия инжекцион?С 2 думи прекъсват потока на охладителната течност и го вкарват във входа на изпарителя. От изхода му продължават пътя. Прекъсва се вътрешния кръг, за да може по-бързо да загрее изпарителя и да премине на ГАЗ.
Изглежда много просто, но на думи самоВсяка кола е много различна и трябва да знаеш какво правиш или да прочетеш преди да срежеш и да вземеш парите
Това не е въздух за аквариум на рибки та да си слагат тройници ей такаsigpic
Comment
-
Значи работата идва от монтажа на изпарителя и вероятно от някакво преграждане пътя на течността предизвикано от монтажа на изпарителя?
А , нещо за катализатора?Ако газта го е запушила или знам ли какво?
И само да кажа , че инжекциона го слагах на 27.07 тази година. Отскоро е и не му знам "номерата"Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiskaЗначи работата идва от монтажа на изпарителя и вероятно от някакво преграждане пътя на течността предизвикано от монтажа на изпарителя?
А , нещо за катализатора?Ако газта го е запушила или знам ли какво?
И само да кажа , че инжекциона го слагах на 27.07 тази година. Отскоро е и не му знам "номерата"
От 27.07 ли ти прави проблем с охлаждането
Номера не би трябвало да ти прави ако е монтиран както трябва и е настроен правилноWhitePower не се е оплаквал от газовия инжекцион до сега
Каква марка е ГАЗ-та
п.с. имаш ЛС.sigpic
Comment
-
От както съм го сложил прави този проблем.От всички марки газ съм слагал и все е така. Аз катализатора ще го махна , но смятам , 4е не би трябвало там да е проблема.Ако греша ме поправете!
Иначе колата си върви почти като на бензин и от тази гледна точка съм доволен.Разхода е с 0,5 до 1 литър над бензиновия.
А, иначе утре ще го поогледам по обстожно и ще ида на газанализатор!Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Здравейте!
Значи , какво направих днес по проблема:
1. Проверих съединенията- няма проблем. Незнам при другите как е , но при мен взимат течността от линията за подгряване на всумакателния колектор. В сервиза проверихме монтажа още веднъж. Всичко е точно.
2. Оказа се обаче , че си е заминала ламбда сондата ми. Дава СО около 10 на бензин.Незнам дали има отношение с моя случай , но ми казаха , че трябва да я сменя за да могат да програмират газовата уредба правилно.
3.От днес вече аномалията е малко по-малка
Като сън с включен климатроник не ми загрява, даже не минава и 90 градусаКакво става незнам.
Помогнете ако знаете.
Иначе инжекциона а ВRC
А също и като карам на газ и бензин има разлика.Не е голяма но се усеща. А, някои колеги с инжекцион казват , че нямало разлика.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
Comment